CURS ELS BÉNS IMMOBLES I LA SEUA RELACIÓ JURÍDICA EN LA HIPOTECA

Fullet del curs

OBJECTIUS

El curs té per objecte l'estudi de la identificació física i la situació jurídica dels béns immobles quan són utilitzats com a garantia hipotecària i els efectes que produeixen en la hipoteca les modificacions d'aquests béns (agrupacions, segregacions, urbanisme, declaracions i ampliacions d'obra nova, etc).

El temari comprèn l'estudi d'aquestes situacions des de la constitució de la hipoteca, amb la taxació inicial, fins a l'anàlisi de la problemàtica que poden plantejar aquestes modificacions durant l'execució  hipotacaria així com les seues repercussions en la titulización i en el mercat hipotecari secundari. El Programa presta especial atenció a les reformes dutes a terme en aquesta matèria, que han operat una profunda reforma en la regulació de la garantia hipotecària i han introduït noves modalitats d'hipoteca, com la hipoteca flotant o la hipoteca inversa.

DESTINATARIS

El Curs està dirigit a alumnes d'últim cicle de Dret, llicenciats en Dret i Economia, diplomats en Ciències Empresarials, advocats, gestors, directius i empleats d'entitats de crèdit, societats de taxació, i en general a tots aquells que desenvolupen les seues activitats professionals en el marc de crèdit hipotecari i disposen d'una fomación jurídica que permeta el desenvolupament organitzat de la matèria en els aspectes continguts en el Programa.

HORARIS I DURADA

Horari: dimarts de 16 a 18 h.

Durada: deu sessions presencials a partir del 2 de març de 2010.

Aula: 20-P (Facultat de Dret)

Termini de presentació de sol·licituds: Fins al 15 de febrer de 2010

Nombre de participants: Se seleccionara un màxim de 40 alumnes

Drets d'inscripció:

• Estudiants de la Universitat d'Alacant: 75€
  • Resta de participants: 150€
TITULACIÓ

Els participants en el Curs tindran dret a l'obtenció d'un Diploma d'Assistència i/o un Diploma d'Aprofitament. Concedits 2 Crèdits de Lliure Configuració

INFORMACIÓ

Secretaria del Departamento de Dret Civil (Coral Lamarca)

Facultat de Dret

Tel: 965 90 34 00 ext. 2197 Fax 965 90 39 32